En riktigt bra dag!

ren

Halloj allihop!

Åh, vilken produktiv dag jag har idag! Jag är ledig, vilken alltid är riktigt härligt såhär mitt i veckan, men dessutom så har jag fått så himla mycket gjort redan. Just  nu sitter jag och pausar med en smoothie, men egentligen håller jag på att rensa här hemma. Jag bestämde mig förra helgen att jag skulle ta mig tid för att verkligen gå igenom alla mina grejer och verkligen rensa. Jag är så trött på att det är rörigt, även fast det ju egentligen inte är det. Men jag har blivit mer och mer minimalistisk, har jag märkt. Så nu ska jag packa ner och förvara prylar som jag inte använder just nu och ge bort en massa till välgörenhet. Jag tänkte först att jag skulle sälja, men det känns inte som jag skulle fått så mycket för de grejerna som jag vill bli av med, så då kan jag lika gärna ge bort dem! Så tänker jag! Nä, nu får jag fortsätta!

Puss! ♥︎

Leave a Reply

