Vår årsdag! ♥

Åh, hörni, hur man kan vara såhär kär i en annan person, alltså?! Jag kan ibland få svindel när jag tänker på hur glad jag är för att jag har Johan, och att han är lika glad att faktiskt ha mig. Det är helt oförståeligt egentligen, att träffa en man och sen bara bli mer och mer kär i honom. Det har fortfarande inte nått något tak och kommer nog inte nå det heller. Det verkar i alla fall inte så i dagens läge. Anledningen till att jag är så blödig och kär just nu är för att jag och Johan faktiskt hade årsdag igår och jag blev så bortskämd så jag nästan skämdes. Det var god middag, gott vin, dans och presenter. Sen att vi skrattade, kysstes och nästan blev nykära på nytt, det är väl som vanligt när vi bestämmer oss för att ta en kväll utan Emma. Han överraskade mig i vilket fall som helst med att han faktiskt hade förberett förrätten hemma, charkuterier med riktigt champagne och tända ljus. Efter någon timme hemma så gick vill till en riktigt romantiskt resturang, som faktiskt hade liveband och dans i mitten av rummet. Så dansa tryckare fick jag också. Dessutom, som om det inte varit nog med alla överraskningar så hade han också köpt en liten present. Han hade köpt den parfymen som jag tjatat om i en vecka nu från www.bloomify.se. Har ni doftat på den nya från 007? För tjejer, så klart. SÅ himla god! Så nu kommer jag dofta sådär gott varje dag. Åh, min älskling! ♥ Du är bäst, Johan, och jag älskar dig!

dinner

Leave a Reply

