Dags att sortera

Äntligen fredag! Då vill jag lyxa till det lite med maten. Till kvällmat tänkte jag göra lite viltlax à la arla. Ska bara sticka inom affären på väg hem från jobbet.

vitlax

Jag beställde ju hem lite kläder till Emma förra månaden. Märkte då att hon har en hel del kläder som hon har vuxit ur. Jag och Johan är ganska generösa med att köpa kläder till Emma och vi får mängder med kläder till henne från släkt och vänner.

Det är alltså dags att sortera ut det som nu är för stort for henne och som vi antingen kan sälja vidare eller skänka bort. Eftersom vårt förråd redan är fyllt till bredden med andra saker så funderar jag på att hyra ett förråd tills jag vet vad jag ska göra av allt. Man kan ju hyra förråd direkt på nätet. Det borde gå snabbt att hitta nåt som är ledigt till ett rimligt pris.

Ha en härlig fredag!!

Leave a Reply

